Sunday 28 August 2016

ေသခ်ာတဲ့လမ္းကေန ေရြးၿပီးေလွ်ာက္ပါ..။


တမလြန္ဘ၀ ေနာက္ဘ၀ကို ဘယ္လိုလုပ္ျပီးေတာ့ အေျဖရွာမလဲ၊ ေနာက္ဘ၀ျဖစ္ဦးမွာလား၊ မျဖစ္ဘူးလား၊ ကိုယ္လုပ္ထားတဲ့ အကုသိုလ္ေတြရဲ ့ အက်ိဳးကို ခံရဦးမွာလား၊ မခံရဘူးလား၊ အကုသိုလ္ေတြက အက်ိဳးေပးသလား၊ မေပးဘူးလား ဆိုတာနဲ ့ ပက္သက္လာလို ့ ရွိရင္ အေျဖမထုတ္ႏိုင္တဲ့အခါမွာ ျမတ္စြာဘုရားက ေသခ်ာတာ လုပ္ဆိုျပီးေတာ့ မွာတယ္..။

အေျဖမထုတ္ႏိုင္တဲ့အခါက်ေတာ့ ေသခ်ာတဲ့လမ္းကို ေရြးတဲ့၊ ဘယ္လိုေရြးမတုန္း။
ေကာင္းျပီ၊ ငါ ဒီဘ၀မွာ လူေတာ္လူေကာင္းျဖစ္ေအာင္ ေနလိုက္မယ္၊ လူေတာ္ လူေကာင္းဆိုတဲ့ စံနဲ ့ ကိုက္ေအာင္ေနလိုက္မယ္၊ လူေတာ္ လူေကာင္းျဖစ္ေအာင္ ေနလိုက္လို ့ရွိရင္ ေနာင္ဘ၀ရွိတယ္ ဆိုလို ့ ရွိရင္လည္းပဲ အိုေကပဲ၊ ေနာက္ဘ၀မွာ ငါဟာ ေကာင္းတဲ့ ဘ၀ေရာက္မယ္၊ ေနာက္ဘ၀ မရွိဘူး ဆိုရင္လည္းပဲ အိုေကပဲ...။

၊ ဒီဘ၀မွာ ငါဟာ လူေကာင္းလူေတာ္ျဖစ္တယ္။ ကဲ ႏွစ္ဖက္စလံုး မေကာင္းဘူးလား၊ ဒီဘ၀မွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လူေတာ္လူေကာင္းျဖစ္ေအာင္ လုပ္ျခင္းျဖင့္ ေနာင္ဘ၀ ရွိရင္လည္း ေကာင္းတဲ့ဘ၀ေရာက္ဖို ့ ေသခ်ာတယ္၊ ေနာင္ဘ၀မရွိဘူးဆိုလည္း ဒီဘ၀ ငါလူေကာင္းပဲ၊ ေဟာ ႏွစ္ဖက္ေကာင္းတဲ့ လမ္းကိုေရြး။ 

အကုသိုလ္ေတြကို တခ်ိဳ ့က အက်ိဳးေပးတယ္လို ့ေျပာတယ္၊ တခ်ိဳ ့ကလည္း အကုသိုလ္ေတြ အက်ိဳးမေပးဘူးလို ့လည္း ေျပာတယ္၊ ဘယ္ဟာက မွန္သလဲ၊ ကိုယ္တိုင္ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ရမယ္။ မဆံုးျဖတ္ႏိုင္လို ့ရွိရင္ ေသခ်ာတာလုပ္။
ဘာလုပ္မလဲ၊ အကုသိုလ္ မလုပ္ဘဲ ေနလိုက္ေပါ့။ ဥပမာအားျဖင့္ သူမ်ားအသက္ သတ္လို ့ရွိရင္ ငရဲၾကီးတယ္။ 
တစ္ေယာက္က မၾကီးဘူးေျပာတယ္ဆိုပါစို ့။ ကဲ မသတ္ဘဲ ေနလိုက္ေပါ့။ 

မသတ္ဘဲေနလိုက္ေသာအားျဖင့္ ကိုယ့္အတြက္ ဒီဘ၀မွာလည္း ခ်မ္းခ်မ္းသာသာေနရတယ္။ အကုသိုလ္က အက်ိဳးေပးတယ္ဆိုရင္လည္းပဲ ကိုယ္က မသတ္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ အက်ိဳးေပးစရာမရွိဘူး။ အကုသိုလ္ဆိုတာ မရွိပါဘူးလို ့ ေျပာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြရဲ ့ အယူ၀ါဒအရလည္း ပင္ကိုယ္က အကုသိုလ္ မရွိတာရယ္၊ ကိုယ္က မလုပ္လို ့မရွိတာရယ္ေၾကာင့္ ဘယ္ဘက္က ၾကည့္ၾကည့္ ကိုယ့္မွာ အကုသိုလ္ဆိုတာ မရွိဘူး၊ ႏွစ္ဖက္ ႏွစ္လမ္း ေကာင္းသြားျပီ၊ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား။

 အကုသိုလ္ကို ကိုယ္တိုင္ကမွ မလုပ္တာ၊ မလုပ္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ အကုသိုလ္က အက်ိဳးေပးတယ္ဆိုရင္လည္းပဲ ကိုယ္က မလုပ္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ အက်ိဳးေပးမွာ မဟုတ္ဘူး။
အဲဒါ ကာလာမသုတ္မွာ ျမတ္စြာဘုရားက ဘ၀ခရီး ေလွ်ာက္တဲ့အခါမွာ သံသယျဖစ္စရာေတြ ၾကံဳလို ့ရွိရင္ ေသခ်ာတဲ့လမ္းကေန ေရြးခ်ယ္ျပီးေတာ့ ေလွ်ာက္လို ့ေဟာထားတယ္။
ဆရာေတာ္ အရွင္နႏၵမာလာဘိ၀ံသ
(ဘ၀ခရီး၀ယ္ ေရြးခ်ယ္ရမယ့္လမ္းတရားေတာ္မွ).

No comments:

Post a Comment